Уважаеми студенти,
Кандидатстването в студентските общежития на НМА за учебната 2022/2023 г. ще се извършва САМО дистанционно.
Документи можете да подавате на следния имейл – so@nma.bg
Необходими документи:
Документите се изтеглят, попълват се и се изпращат сканирани или снимани с телефон – молба-декларация, настанителна заповед, декларация за информираност за обработка на личните данни САМО ЗА ПЪРВИ КУРС, като с тях се изпращат още – документи за доходи на родителите през последните 6 месеца (от февруари до юли 2022 г. включително), уверения за учащи братя и сестри, смъртен акт, ако има такъв.
За учебната 2022/2023 студентите на НМА ще бъдат настанени в общежитията на други ВУ, поради излизането на блок № 10 в основен ремонт.
На 02 септември ще бъде публикувана информация в кои дни ще бъдат издавани разменните писма и в кои блокове ще бъдат настанени одобрените кандидати.
Срокове за подаване на документи – от 25 юли до 31 август 2022 г.
При некоректно попълнени документи, комплекти с непълно съдържание на изискуемите документи няма да бъде издадена заповед и разменно писмо на съответния студент.
Документите за доходи на родителите за последните 6 месеца са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ.
ВАЖНО:
ИНФОРМАЦИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕТО В ОБЩЕЖИТИЯТА ЩЕ БЪДЕ ПУБЛИКУВАНА НА 5 СЕПТЕМВРИ 2022 Г. В САЙТА НА НМА!!!