Уважаеми студенти,
Кандидатстването в студентските общежития на НМА за учебната 2024/2025 г. ще се извършва САМО дистанционно.
Документи можете да подавате на следния имейл – so@nma.bg
Необходими документи:
- Молба-декларация
- Настанителна заповед
- Уверения
- Декларация за информираност относно обработка на лични данни – попълва се САМО ЗА СТУДЕНТИ ОТ ПЪРВИ КУРС.
Документите се изтеглят, попълват се и се изпращат сканирани или снимани с телефон – молба-декларация, настанителна заповед, декларация за информираност за обработка на личните данни САМО ЗА ПЪРВИ КУРС, като с тях се изпращат още – документи за доходи на родителите през последните 6 месеца (от февруари до юли 2024 г. включително), уверения за учащи братя и сестри, смъртен акт, ако има такъв.
Срокове за подаване на документи – от 22 юли до 02 септември 2024 г.
При некоректно попълнени документи, комплекти с непълно съдържание на изискуемите документи няма да бъде издадена заповед и разменно писмо на съответния студент.
Документите за доходи на родителите за последните 6 месеца са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ.
ВАЖНО:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕТО В ОБЩЕЖИТИЯТА ЩЕ БЪДЕ ПУБЛИКУВАНА НА 3 СЕПТЕМВРИ 2024 Г. В САЙТА НА НМА!!!